Prestiż i jakość – istota działalności<span class="wtr-time-wrap after-title"><span class="wtr-time-number">3</span> min read</span>

Każda firma, bez względu na rodzaj prowadzonej działalności, musi stosować określone zabiegi reklamowe i promocyjne, by móc dotrzeć do klienta ze swoją ofertą. Odpowiednio sformułowana reklama będzie przemawiać do potencjalnych klientów, a w mniemaniu wielu z tych indywidualnych produkt reklamowany (zwłaszcza w telewizji) to produkt prestiżowy i wysokiej jakości.Podobnie jest, gdy firmy pojawiają się ze swoimi stoiskami na międzynarodowych targach, które uważane są za niezwykle prestiżowe. Najczęściej wystawiają się więksi producenci oraz usługodawcy, których oferty ukierunkowane są na sprzedaż masową.

Zanim wybierzemy się na targi

W wielu firmach w pewnym momencie zapada decyzja – wystawiamy się na targach – i jest to dopiero początek długiej serii podejmowania dalszych decyzji nim na tym wydarzeniu się znajdziemy. Przede wszystkim należy wybrać odpowiednią imprezę targową oraz firmę, która zajmie się projektowaniem i wykonaniem dla nas odpowiedniego stoiska.

Wybierając MTP (Międzynarodowe Targi Poznańskie), czyli miejsce, które od wielu lat cieszy się ogromnym powodzeniem, zarówno wśród polskich, jak i zagranicznych przedsiębiorców, i słynie z organizacji wyjątkowych wydarzeń, to doskonały pomysł na pierwszą imprezę dla każdej firmy.

Stoisko targowe

Sama decyzja o pojawieniu się naszej firmy na wydarzeniu targowym to dopiero wierzchołek góry lodowej. Kolejnym krokiem jest wybór firmy, dla której projektowanie stoisk targowych nie stanowi żadnego problemu.

Doskonałym wyborem będzie poznańska firma VERSUS, która od lat działa na tym polu, a teren Międzynarodowych Targów Poznańskich nie ma dla niej tajemnic. Dzięki wielu zleceniom zrealizowanym w tym miejscu, doskonale znają mocne i słabe strony wszystkich hal MTP i wiedzą, jak wykorzystać je na potrzeby swoich klientów.

Jako producent zabudowa stoisk targowych, firma VERSUS może pochwalić się wieloma udanymi realizacjami, z którym każdy potencjalny klient może zapoznać się na stronie internetowej firmy. Bogate portfolio jest także reklamą samą w sobie i daje niejakie wyobrażenie, czy firma jest w stanie sprostać naszym wymaganiom i wyobrażeniom.

Projekt – wykonanie – realizacja

Projektowanie stoisk targowych jest elementem niezwykle istotnym i na tym etapie należy wziąć pod uwagę wiele zmiennych. Przede wszystkim miejsce, do którego chcemy się udać z naszym stoiskiem. Każda firma, producent zabudowy stoisk targowych, powinna być zorientowana na możliwości i wymiary poszczególnych kompleksów targowych. Dane stoisko musi się bowiem idealnie wkomponować w daną przestrzeń i współgrać z nią.

Firma VERSUS może poszczycić się wyjątkowymi projektami wykorzystanymi nie tylko w Polsce, ale również za granicą. Doskonała znajomość rynku i potrzeb klientów pozwala na wykonywanie wyjątkowych projektów.

Potrzeby i wymagania

Projektowanie i wykonanie stoiska targowego musi być ściśle dopasowane do potrzeb klienta oraz produktów, które mają być przedstawione na danym wydarzeniu targowym. Stoisko musi maksymalnie eksponować mocne strony danej firmy, kusić obietnicą korzyści i zachęcać do odwiedzin. Do tego musi być nowoczesne, bezpieczne, konkurencyjne i przyjazne odwiedzającym.

Stoiska bezbarwne, po których nie widać, co sobą reprezentują, często są z góry omijane przez odwiedzających, dlatego tak istotna jest odpowiednia wizualizacja. Ludzie w większości są wzrokowcami, a więc to ten zmysł przede wszystkim powinniśmy pobudzać podczas imprez targowych, jeśli chcemy odnieść sukces.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *